Kapcsolat

Hello Anya

Tulajdonos,
Horváth Lilla

Telefon: +36302772337  
E-mail: lilla509@gmail.com  

 



Bemutatkozás


Horváth Lilla - kismamatorna és szülés utáni regeneráló torna

Gyerekkorom óta a sport foglalja el a központi szerepet az életemben, ezt tanultam, és az egyetemi éveimtől fogva ebben dolgozom. Viszont amikor terhes lettem, egy teljesen új világ nyílt ki számomra e téren. Megéreztem azt a különbséget, amit kismamaként a szervezet leterheltsége, és más állapota okoz. Várandósságom alatt, egészen a szülés előtti napig heti 2-3 kismamatornát tartottam, ami nagyon sokat segített jó fizikai állapotom és lelki egészségem megtartásához, illetve a szülés alatti mindenfajta kihívásban is! Hiszem, hogy a rendszeres sport, persze megfelelően csökkentett intenzitással és szakszerűen végzett gyakorlatokkal rengeteget segít a kismamák és a bent növekvő kisbabák egészségében! 

Tornáim zenés, dinamikus, jó hangulatú órák, melyek keringésfokozásból, erősítésből, csípőtornából, vénatornából és nyújtásból állnak, valamint a végén nem maradhat el a női egészséget segítő intim torna sem. 

Nagyon fontos számomra a biztonságos edzés, így a gyakorlatok végrehajtásánál igyekszem a legpontosabb utasításokat adni, felhívva a figyelmet a hibalehetőségekre. Online tornáimon fontos szerepet kap a közvetlenség, szeretek a szünetekben tapasztalatokat megosztani, és olyan érzést kelteni, mintha egy valós teremben, egy közösségben edzenénk.

Mivel kislányom még pici, időnként belekiabál a háttérből, vagy belefut a képbe, akadt olyan eset is, hogy ő lett a súlyzóm.. :D De ezek teszik természetessé, és emberivé óráimat, és remélem Ti is élvezni fogjátok! Ha várandós vagy, és az orvosod szerint nincs ellenjavallat, akkor nagy szeretettel várlak online kismamatornámon.

A szülés utáni regeneráló tornát LoveYourBelly módszerrel tartom, amit egy kevés kardio résszel egészítek ki. Nagyon óvatosan és fokozatosan adom a terhelést, mert a legfonosabb számomra az egészséges regeneráció.

Az alábbi gombra kattintva meg tudod nézni az edzések árát, és részletes leírását.

 
   

 

G. Németh Katalin - gátizom torna tréner és életmód tanácsadó  

Gyerekkoromnak nem volt rendszeresen része a sport, mivel a szüleim nem sportoltak, nem volt előttem ez a példa. Felnőttként jöttem rá a sport fontosságára; különféle csoportos edzéseket próbáltam, táncoltam, időszakonként futottam is. Aztán megtaláltam az „igazit”: a Zumba ® teljesen magával ragadott, ez egy latin ritmusokra épülő táncos mozgásforma, annyira megkedveltem, hogy Zuma ® instruktor, oktató lettem, otthagyva az irodai munkát, ezt már vállalkozóként, szívvel lélekkel csináltam 8 évig. Sajnos egy térsérülés miatt abba kellett hagynom. A mozgás ma is része az életemnek, jógázok, futok, gyalogolok, kerékpározok. Életmód tanácsadóként is – az egészséges táplálkozás mellett – a sport gyakorlására ösztönzök mindenkit.

Ezek mellett a női intim egészség megőrzését is fontosnak tartom. A megelőzés az öngondoskodás egyik formája, nem kell megvárni, hogy a tünetek megjelenjenek, Kellő tudatossággal, odafigyeléssel kell törődnünk a saját testünkkel, kívül belül. 

 

Három gyermek édesanyjaként megtapasztaltam, hogy nincs két egyforma várandósság, nincs két egyforma szülés és a regenerálódás folyamata is más. A medencefenék izmai a várandósság és a szülés alatt nagy igénybevételnek vannak kitéve, megnyúlhatnak, gyengülhetnek, spontán javulás csak ritkán várható. Sajnos a szülés előtti és az utáni nőgyógyászati vizsgálatok, orvosi konzultációk  alkalmával - csak kivételes esetben van lehetőség beszélni a gátizmok gyengülésének jeleiről. A problémák kialakulását sok esetben meg lehet előzni. Kellő tudatossággal, odafigyeléssel, gátizom tornával.




Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Hello Anya - Magyar