Kapcsolat

Hello Anya

Tulajdonos,
Horváth Lilla

Telefon: +36302772337  
E-mail: lilla509@gmail.com  

 



Melyik edzésprogramot szeretnéd?

Kismamáknak

A várandósság ideje alatt sem kell lemondanod a mozgásról, amennyiben a terhességed problémamentes. A 12. héten véget érő kritikus fejlődési szakaszt követően a terhestorna otthon végezve is biztonságos, sőt javasolt is. Kismamatornám kiválóan alkalmas számodra, ha szeretnél vidám hangulatban felkészülni a szülésre és megőrizni formádat a várandósság alatt is.

A kismamatorna nemcsak rád, de születendő babádra is jótékony hatással lesz, hiszen a rendszeres testmozgás javítja a szervezet oxigénellátását. A terhestorna segíteni fog alkalmazkodni megváltozott alakodhoz, felkészülni a szülés okozta fizikai kihívásokra, és az ezt követő mihamarabbi regenerálódásban is nagy szerepet játszik. 

Edzésem kiegyensúlyozott élményt nyújt számodra, hiszen ötvözi a dinamikus, a lehetőségekhez mérten pörgős, ritmusos zenére történő testmozgást és a nyugodt, befelé forduló készülődést az anyaságra. Átmozgatjuk a nagyobb izomcsoportokat, erősítjük a terhesség alatt igénybe vett izmok terhelhetőségét, fokozzuk a rugalmasságukat a kismamajógában pedig  megtanítunk a helyes légzéstechnikára is, melyet a vajúdás alatt is hatékonyan alkalmazhatsz...

A Youtube videó csomagra kattintva 6 db kismamatorna videót osztok meg veled 60 napon keresztül. Akkor indítod amikor akarod! :)

Anyukáknak

A szülést követően a 6. (hüvelyi szülésnél) vagy a 12. heti (császármetszésnél) orvosi kontoroll után ajánlom elkezdeni a regeneráló tornát. Óráimat egy zárt Facebook csoportban követheted, ahol egy 24 alkalmas, fokozatosan nehezedő eddzésprogram mellettt minden héten friss videóval várlak! 

Az edzések rövidek, tömörek, hiszen tudom, hogy friss anyukaként nagyon nehéz időt szakítani a testmozgásra mikor ott a pici baba, alig alszol, kevés az energiád, és lehet, hogy segítséged sincs... De ha rászánod azt a fél órát, akkor a testi és lelki feltöltődést garantálom! :)

Ha úgy érzed, hogy a táplálkozásban szükséged van segítségre, ebben is állok rendelkezésedre, további részletekért kattints a "Táplálkozás" menüpontra! 

 

Gátizom torna

Nagyon fontos a gátizmok erősítése a szülés után, mivel a rendszeres gyakorlás gyorsítja a regenerálódást, valamint a gyakran előforduló inkontinencia (akaratlan vizeletcsepegés), székelési zavarok, aranyeres panaszok is enyhülnek vagy megszünhetnek. 

A tanfolyamon elsajátított gyakorlatok segítségével megtanulhatod, hogyan szabadulhatsz meg intim panaszaidtól. A rendszeresen és helyesen gyakorolt gátizom tornával növelhető záróizmok állóképessége és ereje, jelentősen nő az ürítési kontroll. Erősödik a hüvely, enyhülnek, vagy megszünhetnek az aranyeres panaszok.



Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Hello Anya - Magyar